Detalii oferta
Rezervare
Confirmare

SUA de la Est la Vest

New York – Newport – Plymouth – Boston – Niagara Falls – Harrisburg – Lancaster – Philadelphia – Baltimore – Washington D.C. – Las Vegas – Grand Canyon – Los Angeles – Santa Monica – Santa Maria – San Simeon – Carmel – 17 Mile Drive – Newark – Stanford – San Francisco
EUR 1990 00 EUR
pret/persoana
Sălbăticia și Modernismul Americii de Nord. Circuit de grup cu însoţitor al Agentiei noastre prin Statele Unite ale Americii
Vă invităm să descoperiţi alături de noi Statele Unite ale Americii, într-un circuit complet de la est la vest, prilej cu care veți vizita oraşe emblematice, veţi fi uimiţi de minunile naturale întâlnite, veţi străbate parcuri naţionale şi vă veţi bucura de splendoarea peisajelor pe care le veți întâlni. „Visul american” va începe pe meleagurile coastei estice, acolo unde naţiunea americană şi-a trăit primele momente şi se va termina pe coasta vestică, unde marile metropole s-au dezvoltat la malul Oceanului Pacific. Veţi vizita unele dintre cele mai importante oraşe, precum Boston, sediul celei mai prestigioase universităţi americane, New York cu celebrii săi zgârie-nori, capitala Washington D.C., fermecătorul Las Vegas, oraşul care nu doarme niciodată, Los Angeles, capitala filmelor hollywoodiene și San Francisco, incontestabil unul dintre cele mai îndrăgite oraşe mari ale lumii. Toate acestea reprezintă o ocazie unică, ca într-o singură călătorie să poţi surprinde atât de multe imagini fantastice care pot tăia respiraţia, dar nu de teamă, ci de admiraţie!

Circuit de grup cu însoţitor al Agentiei noastre prin Statele Unite ale Americii

Va invitam Vă invităm să descoperiţi mai multe detalii despre circuitul: SUA de la Est la Vest

Info insotitor: român și ghizi locali

Obiective natura: Grădinile publice Boston Common, Cambridge Common, Cascada Niagara, Lacul Erie, Capitol Hill, Central Park, Bryant Park, Greenwich Village, Golful San Francisco, Coasta Oceanului Pacificului, Insula Alcatraz, Peninsula Monterey, muntele Big Sur, Copacul The Lone Cypress, Munţii Santa Ynez, Parcul Leimert, Marele Canion, Fluviul Colorado, Parcul Naţional Grand Canyon, Painted Desert, Desert View, Mater Point, Grand Canyon Village

Obiective arta: Freedom Trail, cartierul Beacon Hill, Back Bay, Trinity Church, Old State House, Quincy Market, Clădirea Capitoliului, Clădirea FBI, Triunghiul Federal, Elipsa, Clădirea Arhivelor Naţionale, Muzeul Smithsonian, Casa Albă, Memorialul Jefferson, Monumentul George Washington, Embassy Row, Cimitirul Arlington, Empire State Building, Madison Square Garden, Clădirea Flatiron, Rockefeller Center, Radio City Music Hall, New York Public Library, Carnegie Hall, Sediul Naţiunilor Unite, Lincoln Center, Cartierul Union Square, statuia George Dewey, Catedrala St. Mary’s, Piaţa Alamo, cartierul Nob Hill, Debarcaderul Pescarilor, podul Golden Gate din San Francisco; Carmel Highlands & the Mission; Union Station, Mann’s Chinese Theater, clădirea Disney Hall, Farmers Market din Los Angeles; Capela Row

Obiective traditii: “Las Vegas by Night”

Obiective distractii: Drumul panoramic 17 Mile Drive, plimbare pe Rodeo Drive, Beverly Hills şi Melrose Avenue, Universal Studios din Hollywood, plimbare pe Strip Boulevard, spectacol de lumini şi sunet pe strada Fremont din Las Vegas, traversare cu ferry-boat-ul către Insula Alcatraz

Info tarif:

1990 EURO + 4280 USD / loc în cameră dublă; Supliment single: 1570 USD


Tarif cu toate taxele incluse, valabil pentru un grup minim de 20 turişti; pt. 15-19 turişti, tariful se va majora cu 600 USD

Nr minim de turisti: 20

Ghizi: Însoțitor Agentia noastra Ghizi locali

Mese: Mic dejun: 15



PROGRAM



Ziua 1. București – Paris – New York
  • Cazare:  Hotel Doubletree by Hilton New York City Downtown (sau similar)
  • Transport:  Avion Autocar
  • Descriere:  Întâlnire cu conducătorul de grup la Aeroportul Henri Coandă, la ora 13:00 (în faţa ghişeului de îmbarcare al companiei Air France). Plecare cu compania Air France, zbor AF 1889 (15:00 / 17:10) spre Paris, de unde se va pleca spre New York cu zborul AF 012 (20:30 / 22:25). După sosirea la New York, transfer pentru cazare în Manhattan la Hotel Doubletree by Hilton New York City Downtown (sau similar).


Ziua 2. New York
  • Masa:  Mic dejun
  • Cazare:  Hotel Doubletree by Hilton New York City Downtown (sau similar)
  • Transport:  Autocar
  • Obiective:  Tur panoramic New York: Empire State Building Times Square Madison Square Garden Greenwich Village Central Park Clădirea Flatiron Rockefeller Center Radio City Music Hall Centrul financiar Wall Street New York Public Library Carnegie Hall Sediul Naţiunilor Unite Bryant Park Union Square Lincoln Center Chelsea şi Districtul Flower
  • Descriere:  Mic dejun. Zi dedicată New York-ului, cunoscut şi sub denumirea de „The Big Apple”, metropola cu cea mai mare densitate de locuitori din Statele Unite, care are peste 19,2 milioane de rezidenţi pe o arie de 830 km². Tur panoramic de oraş cu ghid local care va include cele mai reprezentative obiective turistice ale New York-ului, printre care Empire State Building, cea mai înaltă clădire din New York, Times Square, unul dintre locurile în care ne vom convinge că oraşul parcă nu doarme niciodată, un loc plin de viaţă, cunoscut pentru reclamele imense dar şi pentru numeroasele teatre şi cinematografe de pe Broadway, celebra arenă Madison Square Garden, Greenwich Village, cartierul boem al artiştilor americani, emblematicul Central Park, Clădirea Flatiron, una dintre primele clădiri din lume în care s-a folosit oţelul deschizându-se astfel era zgârie-norilor, vestitul Rockefeller Center care găzduieşte 19 clădiri comerciale, Radio City Music Hall, unde au loc concerte şi spectacole celebre, centrul financiar Wall Street, New York Public Library, impresionanta bibliotecă publică a oraşului, Carnegie Hall, prima mare sală de concerte din New York, Sediul Naţiunilor Unite, One World Trade Center, cea mai înaltă clădire din Statele Unite, cea mai înaltă clădire din emisfera vestică și a șaptea cea mai înaltă din lume. Structura poartă același nume cu Turnul de Nord al World Trade Center-ului inițial, care a fost distrus în atacurile teroriste din 11 septembrie 2001, Union Square, locul obişnuit al oratorilor locali, Lincoln Center, complex dedicat diferitelor arte interpretative, Chelsea şi Districtul Garment. După-amiază timp liber pentru activități individuale sau cumpărături. Vă așteaptă cu ușile larg deschise Macy’s, cel mai mare magazin universal din lume, vestit pentru scările rulante din lemn care sunt funcţionale şi în prezent, dar și Century 21, cel mai bun magazin cu haine de designer la reducere. Chiar dacă nu veţi cumpăra nimic, veţi putea admira produsele din vitrinele frumos decorate, ceea ce în acest oraş este o activitate în sine. Seara veţi putea admira reclamele luminoase din Times Square, vă veţi putea bucura de fantastica panoramă a oraşului, cu toate luminile sale strălucitoare, de la ultimul etaj al clădirii Empire State Building sau din Rockefeller Center. De asemenea, veţi putea participa la unul dintre numeroasele spectacole de pe Broadway (preţul biletelor variază în funcţie de spectacol). Cazare în Manhattan la Hotel Doubletree by Hilton New York City Downtown (sau similar).


Ziua 3. New York – Newport – Plymouth – Boston
  • Masa:  Mic dejun
  • Cazare:  Hotel Hampton Inn and Suites Boston Crosstown Center (sau similar)
  • Transport:  Autocar
  • Obiective:  Newport: Conacul familiei Vanderbild „The Breakers” Biserica St. Mary Centrul istoric din Plymouth
  • Descriere:  Mic dejun. În această zi vom începe turul pe Coasta de Est deplasându-ne spre Newport, „Orașul Caselor Albe de Vară”, localitate faimoasă pentru clădirile istorice, dar mai ales pentru încântătoarele conace aparținând familiilor importante din societatea americană. Vom vizita conacul familiei Vanderbild „The Breakers” și Biserica St. Mary în care a fost oficiată căsătoria senatorului J. F. Kennedy cu Jacqueline Bouvier. În continuarea zilei ne vom îndrepta spre Boston, cu o oprire în Plymouth, cea mai veche colonie engleză cu locuire continuă, fondată de emigranții sosiți în anul 1620 la bordul corăbiei Mayflower. Vom face o scurtă vizită în centrul istoric, unde vom vedea printre altele, „Plymouth Rock”, care marchează locul unde se presupune că au debarcat primii coloniști, după care ne vom deplasa către Boston, capitala și cel mai mare oraș din Statul Massachusetts, unul dintre cele mai vechi orașe din Statele Unite. Cazare în Boston la Hotel Hampton Inn and Suites Boston Crosstown Center (sau similar).


Ziua 4. Boston
  • Masa:  Mic dejun
  • Cazare:  Hotel Hampton Inn and Suites Boston Crosstown Center (sau similar)
  • Transport:  Autocar
  • Obiective:  Tur panoramic Boston: Freedom Trail Boston Common Beacon Hill Old State House Trinity Church
  • Optionale:  Explorarea individuală a orașului: Muzeul Plutitor Boston Tea Party Muzeul de Artă Muzeul Isabella Stewart Gardner Muzeul de Știință Acvariul
  • Descriere:  Mic dejun. Dimineața va fi dedicată vizitării oraşului Boston care acum aprox. 400 de ani se înfiinţa ca o capitală a primei colonii de puritani veniţi din Anglia în Massachusetts Bay, devenind peste ani cel mai mare oraş şi capitala statului Massachusetts. Bostonul este supranumit şi leagănul Americii moderne, în special datorită faptului că aici se găsesc cele mai prestigioase universităţi de pe continent dar şi cele mai moderne clădiri care împânzesc oraşul de la un capăt la celălalt. Se spune că Bostonul este unul dintre cele mai frumoase oraşe din State, unul dintre oraşele în care oricine şi-ar dori să trăiască. Vom face un tur panoramic de oraş cu ghid local care va include zona istorică a oraşului cu Freedom Trail, „poteca” de cărămidă roşie de aprox. 4 km, care străbate cartierele oraşului legate de istoria Revoluției Americane, Harvard, cea mai veche universitate din SUA, Piața Copley și grădinile publice Boston Common, vechiul cartier Beacon Hill construit în stil englezesc, Back Bay, un alt cunoscut cartier construit în stil victorian, Trinity Church, una dintre cele mai frumoase catedrale din SUA, Old State House, fostul sediu al Adunării legislative din Massachusetts, Quincy Market, simbolul oraşului Boston, care în sec. al XIX-lea era una dintre cele mai mari piețe din SUA, Cambridge Common, parcul în care se plimbau studenții de la Harvard. După-amiază, timp liber pentru vizite și activități individuale. După-amiază timp liber pentru a continua individual explorarea orașului. Dintre numeroasele muzee din Boston puteți alege, în funcție de preferințe, Muzeul Plutitor Boston Tea Party, unde sunt ancorate vasele restaurate Beaver și Eleanor, implicate în evenimentele declanșate de impunerea taxei pe ceai din anul 1773, care au condus la declanșarea Revoluției Americane, Muzeul de Artă, cu bogatele sale colecții de artă din întreaga lume, din toate timpurile și de o mare diversitate (pictură, sculptură, instrumente muzicale, bijuterii etc.), Muzeul Isabella Stewart Gardner, deschis în 1903 într-un palat de inspirație venețiană, cu o bogată colecție de artă europeană, asiatică și americană, Muzeul de Știință, fondat în anul 1830 sau Acvariul. Cazare în Boston la Hotel Hampton Inn and Suites Boston Crosstown Center (sau similar).


Ziua 5. Boston – Niagara Falls
  • Masa:  Mic dejun
  • Cazare:  Niagara Falls la Hotel Holiday Inn Niagara Falls (sau similar)
  • Transport:  Autocar
  • Obiective:  Noua Anglie Cascada Niagara
  • Descriere:  Mic dejun. În această zi vom călători prin pitoreasca Noua Anglie, în drum spre orășelul Niagara Falls, numit la un moment dat „Capitala Lunilor de Miere” din America. După instalarea la hotelul din Niagara Falls dacă timpul permite vom putea face un tur de seară la Cascada Niagara, prilej de a admira spectacolul căderilor de apă iluminate în toată splendoarea lor. Cascada Niagara, considerată de mulți o minune naturală, care s-a format cu mai bine de 12.000 de ani în urmă, când ghețarii s-au retras spre nord, lăsând apa din Lacul Erie să curgă peste povârnișul Niagara, o linie de coastă care se întinde din sudul orașului Ontario până la Rochester. Vom fi impresionați de forța sa datorită căderii de apă de la 53 m înălţime și de debitul său impresionant, care ajunge în timpul verii, la 2800 m3/sec. Niagara este de fapt numele unui grup de trei cascade în defileul cu același nume de la granița dintre SUA și Canada. Două dintre cascade, American Falls și Bridal Veil Falls se află în partea americană, în timp ce a treia, Horseshoe Falls este situată în partea canadiană. Cazare în Niagara Falls la Hotel Holiday Inn Niagara Falls (sau similar).


Ziua 6. Niagara Falls – Harrisburg – Lancaster
  • Masa:  Mic dejun
  • Cazare:  Hotel Holiday Inn Lancaster (sau similar)
  • Transport:  Autocar
  • Obiective:  Cascada Niagara Podul Rockville din Harisburg Capitoliul Comunitatea Amish din Lancaster
  • Optionale:  Plimbare cu vaporașul „Maid of the Mist”
  • Descriere:  Mic dejun. Dimineața ne vom bucura de timp liber la Cascada Niagara, pentru a explora frumusețea și măreția acesteia. Opțional, puteți face o plimbare cu vaporașul „Maid of the Mist” pentru o vedere panoramică de excepție și de partea canadiană a cascadei, ocazie însă de a admira spectacolul grandios al tumultoasei căderi de apă și de a vă apropia, de miezul cascadei, pentru a trăi o experiență inedită trecând „pe sub cascadă”, simțind astfel mai mult grandoarea Niagarei. Pleare spre Harrisburg, capitala Statului Pennsylvania - oficial Commonwealth of Pennsylvania, oraș fondat în jurul anului 1719 pe malurile râului Susquehanna, devenit capitală în anul 1812, care a jucat un rol important în istorie în perioada Migrației spre Vest, a Războiului Civil și Revoluției Industriale. În prezent Harrisburg este cunoscut pentru Pennsylvania Farm Show, cea mai mare expoziție agricolă în spațiu închis din Statele Unite și pentru Podul Rockville, cel mai lung pod de cale ferată cu arcade din zidărie din lume. Dar cel mai important obiectiv este Capitoliul, impozantul edificiu construit între anii 1902 și 1906, despre care președintele Theodore Roosevelt a spus la inaugurare că „este cea mai frumoasă clădire pe care am văzut-o vreodată”. Cupola sa este inspirată de cea a Bazilicii Sfântul Petru din Roma, iar marea scară din rotonda principală este inspirată de cea a Operei Garnier din Paris. Traseul zilei va continua spre Lancaster, unde vom vizita comunitatea Amish, o grupare religioasă creștină cu doctrină anabaptistă, caracterizată mai ales prin felul de trai simplu, tradițional și rezistența pe care o opune în fața adoptării obiceiurilor și utilităților moderne. În lume există aproximativ 300.000 de persoane aparținând acestei grupări, cea mai mare parte trăind în 22 de localități din SUA și Ontario, Canada. Cazare în Lancaster la Hotel Holiday Inn Lancaster (sau similar).


Ziua 7. Lancaster – Philadelphia – Baltimore – Washington D.C.
  • Masa:  Mic dejun
  • Cazare:  Hotel Churchill Near Embassy Row (sau similar)
  • Transport:  Autocar
  • Obiective:  Tur panoramic Philadelphia Independence Hall Tur panoramic Baltimore
  • Descriere:  Mic dejun. În această zi ne vom îndrepta spre Philadelphia, care a fost timp de zece ani capitala țării, unde s-au scris şi s-au adoptat două documente de importanţă majoră: Declaraţia de Independență, la sfârşitul sec. al XVIII-lea şi Constituţia Statelor Unite. Vom face alături de ghidul local un tur panoramic al oraşului, care va include Christ Church, o biserică istorică cu o arhitectură colonială remarcabilă, fondată în anul 1695, care a servit ca loc de închinare pentru mulți dintre părinții fondatori, Centrul Civic și City Hall, o clădire impresionantă cu turnul său iconic, care găzduiește birourile primăriei, Reading Terminal Market, un loc vibrant plin de standuri cu alimente locale, produse proaspete și preparate culinare delicioase, Piața Independenței unde se află Independence Hall, locul unde au fost semnate Declarația de Independență și Constituția Statelor Unite (intrare inclusă) și pavilionul care găzduieşte „Liberty Bell”, un simbol al libertății și independenței. Frumoasa zonă centrală, amintește de momentele de mare intensitate trăite de americani în timpul formării primei Confederații. Majoritatea personajelor istorice care au participat la semnarea Declarației de Independență sunt evocate prin monumente şi statui, aici istoria îmbinându-se în mod armonios cu modernul reflectat de noile clădiri spectaculoase care s-au ridicat în vecinătatea centrului istoric. În continuarea zilei ne vom îndrepta spre Plecare spre Baltimore, locul de naștere al imnului Statelor Unite, unul dintre cele mai cunoscute porturi ale Statelor Unite situat mai aproape de marile piețe de mărfuri din partea centrală a țării decât orice alt port de pe coasta de est. Această poziționare avantajoasă a jucat un rol fundamental în istoria orașului, întrucât Baltimore a fost timp îndelungat atât al doilea punct de intrare maritimă pentru emigranții de pe coasta de est a Uniunii, după New York, precum și un mare centru industrial. Vom face un tur panoramic al orașului, după care ne vom deplasa spre capitala Statelor Unite, Washinghton D.C., unde ne vom caza la Hotel Churchill Near Embassy Row (sau similar).


Ziua 8. Washington D.C.
  • Masa:  Mic dejun
  • Cazare:  Hotel Churchill Near Embassy Row (sau similar)
  • Transport:  Autocar
  • Obiective:  Tur panoramic Washington D.C. Clădirea Capitoliului Clădirea FBI Triunghiul Federal Elipsa Clădirea Arhivelor Naţionale Muzeul Smithsonian Casa Albă Memorialul Jefferson Monumentul George Washington Embassy Row Cimitirul militar Arlington
  • Optionale:  National Air and Space
  • Descriere:  Mic dejun. Zi dedicată oraşului Washinghton D.C., unde vom face împreună cu ghidul local un tur panoramic care va include cele mai importante obiective turistice, culturale şi politice: Clădirea Capitoliului, situată pe colina numită Capitol Hill, Sediul legislativ al Statelor Unite, Clădirea FBI, Sediul Biroului Federal de Investigații, responsabil pentru aplicarea legilor federale și siguranța națională, Triunghiul Federal, zona guvernamentală din Washington, D.C., ce cuprinde mai multe clădiri importante, precum Departamentul Trezoreriei și Departamentul Justiției, Elipsa, un parc mare și circular situat lângă Casa Albă, utilizat pentru evenimente naționale și ceremonii, Clădirea Arhivelor Naţionale, care găzduiește documente istorice importante, inclusiv Constituția, Declarația de Independență și Carta Drepturilor, Muzeul Smithsonian, de fapt un complex de muzee și centre de cercetare de renume mondial, incluzând Muzeul Național de Istorie Americană și Muzeul Național de Istorie Naturală, Casa Albă, reședința oficială și biroul președintelui Statelor Unite, un simbol global al puterii americane, Memorialul Jefferson, monument dedicat celui de-al treilea președinte al Statelor Unite, Thomas Jefferson, unul dintre fondatorii națiunii, Monumentul George Washington, obelisc impresionant ridicat în cinstea primului președinte al Statelor Unite, George Washington, Embassy Row, zona din Washington, D.C., care găzduiește ambasade și reprezentații diplomatice și Cimitirul Arlington, cimitir militar național, unde sunt îngropați veterani americani, președinți și personalități remarcabile, inclusiv John F. Kennedy. Dacă timpul permite, după-amiază vom avea timp liber pentru vizite individuale într-unul din numeroasele muzee ale capitalei, dintre care vă recomandăm National Air and Space, sau pentru plimbări prin parcurile şi magazinele orașului. Cazare în Washington D.C. la Hotel Churchill Near Embassy Row (sau similar).


Ziua 9. Washington D.C. – Las Vegas
  • Masa:  Mic dejun
  • Cazare:  Hotel Golden Nugget Las Vegas Carson Tower (sau similar)
  • Transport:  Autocar Avion
  • Obiective:  Tur panoramic Las Vegas
  • Descriere:  Mic dejun. Transfer la aeroport pentru zborul spre oraşul luminilor şi distracţiilor, Las Vegas, sau „Sin City”, oraşul păcatelor cum i se mai spune capitalei mondiale a distracţiei, prilej de a explora hotelurile şi cazinourile de pe celebrul Strip Boulevard. Construcţia oraşului a început în anul 1905, iar localitatea a obţinut titlul de oraş în anul 1911. Datorită ritmului susţinut de extindere, Las Vegas a devenit cel mai mare oraş din Statele Unite fondat în sec. al XX-lea, comparativ cu Chicago, care este considerat cel mai mare oraş fondat în sec. al XIX-lea. Las Vegas este în prezent pe locul 28 din oraşele din Statele Unite după numărul de locuitori, iar ca o curiozitate, în Las Vegas există cel mai mare număr de biserici pe cap de locuitor raportat la oraşele SUA. Hotelurile din Las Vegas oferă numeroase atracții deosebit de interesante, dintre care multe sunt gratuite, iar interioarele hotelurilor sunt cu adevărat spectaculoase și merită explorate la pas. De exemplu, proiectanții și decoratorii hotelurilor Paris și Venetian s-au străduit să creeze o ambianță cât mai apropiată de cea a acestor destinații europene foarte apreciate de americani. Iubitorii de artă vor putea să viziteze capodoperele unora dintre cei mai mari artiști ai lumii la Muzeul Guggenheim Hermitage din Hotelul Venetian. La Hotelul Bellagio veți admira interioarele elegantele, Fiori di Como, unde sunt peste 2.000 de flori din sticlă care acoperă aprox. 190 m2 și încântătoarele fântâni ce dansează în fața acestuia, grădinile botanice din spațiile interioare și cea mai înaltă fântână de ciocolată din lume (peste 8 m), proiectată de Jean-Philippe Maury. În interiorul Forum Shops de la Caesars Palace veți putea vedea spectacolul Căderea Atlantisului, prezentat din oră în oră iar în interiorul cazinoului MGM Grand veți descoperi habitatul leilor. Seara, veţi putea descoperi viaţa de noapte a oraşului, vechiul Las Vegas cu celebra stradă Fremont, cu unicul său spectacol de lumină şi sunet, sau Capela Row, singura capelă din lume „drive through”. Pentru o seară de neuitat în Las Vegas veți putea participa opțional la unul dintre spectacolele pentru care Las Vegas este renumit: Cirque du Soleil, Mamma Mia, Phantom of the Opera sau The Beatles – Love. Cazare la Hotel Golden Nugget Las Vegas Carson Tower (sau similar).


Ziua 10. Las Vegas – Grand Canyon – Las Vegas
  • Masa:  Mic dejun
  • Cazare:  Hotel Golden Nugget Las Vegas Carson Tower (sau similar)
  • Optionale:  Excursie la Marele Canion
  • Descriere:  Mic dejun. Timp liber pentru activități individuale sau opțional, excursie la Marele Canion, considerat a fi una dintre cele şapte minuni naturale ale lumii, care este de fapt rezultatul eroziunii exercitate de Fluviul Colorado timp de două milioane de ani, partea sa inferioară de astăzi fiind de fapt albia majoră a fluviului. Monumentalul Grand Canyon face parte aproape integral din Parcul Naţional Grand Canyon, unul dintre primele parcuri naţionale ale SUA. Deşi descoperit în anul 1540, Grand Canyon a fost destinaţia unei expediţii ştiinţifice în anul 1860 conduse de John Wesley Powell. Zona a fost locuită de nativi americani (indieni): anasazi, hualapai, paiutes, havasupai, sinagua şi dineh. Pe traseul spre West Rim - versantul de vest al canionului, veți traversa impresionantul pod O’Callaghan-Tillman, inaugurat în anul 2010, cel de-al doilea ca înălțime din Statele Unite (270 m), de pe care veți putea vedea Barajul Hoover, cunoscut și ca Boulder Dam, construit în Black Canyon între anii 1931 și 1936, o construcție impresionantă, considerată una dintre cele șapte minuni inginerești ale lumii. Trecând prin păduri de copaci din familia yucca, numiți de coloniștii mormoni Joshua trees, veți ajunge în teritoriile tribului Hualapai, unde au fost amenajate trei puncte de vizitare la care se ajunge cu autobuzele-navetă. Primul dintre ele va fi Hualapai Ranch, ce reproduce atmosfera Vestului Sălbatic din sec. al XIX-lea, după care va urma Eagle Point, unde a fost inaugurat în anul 2007 faimosul Skywalk, platforma cu podea de sticlă care oferă o priveliște de neuitat asupra văii fluviului Colorado. Cel de-al treilea punct de interes va fi Guano Point, după unele păreri cel mai impresionant din această zonă a Marelui Canion. Întoarcere în Las Vegas pentru cazare la Hotel Golden Nugget Las Vegas Carson Tower (sau similar).


Ziua 11. Las Vegas – Los Angeles
  • Masa:  Mic dejun
  • Cazare:  Hotel Sheraton Grand Los Angeles (sau similar)
  • Transport:  Autocar
  • Obiective:  Los Angeles: Downtown Union Station Olvera Street Primăria Catedrala Our Lady of the Angels Disney Hall
  • Descriere:  Mic dejun. Plecare spre Los Angeles, străbătând Deșertul Mojave spre sud-vest, spre Statul California. Sosire în Los Angeles sau pe scurt L.A., numele iniţial fiind El Pueblo de Nuestra Senora Reina de los Angeles, oraş format ca un puzzle zonal, fiecare zonă având specificul său cultural. Oraşul modei, al Hollywoodului şi al viselor, al cărui spirit a devenit o filozofie de viață prin vestitul slogan „visează orice, totul este posibil”, a fost întemeiat în anul 1781, devenind cel mai mare oraş din Statul California şi al doilea ca mărime din punct de vedere al populaţiei din Statele Unite, fiind întrecut doar de New York. Vom face un tur panoramic de oraş cu ghid local, prilej cu care vom trece prin cartierul central - Downtown, cu ameţitorii zgârie-nori, precum Wilshire Grand Center și U.S. Bank Tower, dar care va include și cea mai veche parte a orașului, cu Union Station, gara principală, cu biserica catolică Nuestra Senora la Reina de los Angeles şi cu Olvera Street, pe care se află cea mai veche casă, Avila Adobe. De asemenea vom vedea numeroase clădiri din secolele XX și XXI, cu arhitectură deosebită, precum Primăria, clădire în stil Art Deco și Catedrala Catolică Our Lady of the Angels. Vom vedea de asemenea Disney Hall, clădire ultramodernă, monumentală, cu o arhitectură avangardistă, găzduind în prezent, printre altele, orchestra filarmonicii din L.A. care, împreună cu Pavilionul Dorothy Chandler, Forumul Mark Taper și Teatrul Ahmanson, edificii construite între anii 1962 și 1967, formează Centrul Muzical din Los Angeles. Cazare în zona Los Angeles la Hotel Sheraton Grand Los Angeles (sau similar).


Ziua 12. Los Angeles – Santa Monica – Santa Maria
  • Masa:  Mic dejun
  • Cazare:  Hotel Best Western Plus Big America (sau similar)
  • Transport:  Autocar
  • Obiective:  Vizită în Los Angeles cu West Hollywood: The Walk of Fame Mann’s Chinese Theater Teatrul Dolby Tur panoramic în Beverly Hills: Rodeo Drive Melrose Avenue
  • Descriere:  Mic dejun. În această dimineață vom continua vizita în Los Angeles cu West Hollywood, unde ne vom plimba pe vestita Alee a Celebrității - The Walk of Fame, pe care strălucesc „stelele” vedetelor care s au remarcat de-a lungul timpului în industria cinematografică de la Hollywood. În imediata vecinătate vom vedea Kodak Theatre, cunoscut în prezent sub numele de Dolby Theatre, renumit pentru găzduirea ceremoniei anuale a premiilor Oscar și Mann’s Chinese Theater, unul dintre cele mai iconice și istorice cinematografe din Los Angeles, faimos pentru designul său exotic de inspirație chineză și pentru ceremonia amprentelor, tradiție prin care vedetele legendare din industria cinematografică și-au lăsat, și își lasă amprentele mâinilor și picioarelor în ciment în fața teatrului, creând un adevărat muzeu în aer liber pentru fani și turiști. Ne vom îndrepta apoi spre Highland, un cartier istoric din nord-estul Los Angeles-ului, vom trece pe Sunset Strip, bulevardul cu o mulțime de cluburi celebre frecventate de marii actori şi cu reclame uriaşe care acoperă clădirile în West Hollywood, după care vom continua cu un tur panoramic în Beverly Hills, faimosul cartier cu somptuoasele vile ale vedetelor, Rodeo Drive şi Melrose Avenue, arterele comerciale faimoase cu cele mai celebre mărci şi branduri din întreaga lume. Ne vom deplasa apoi spre Santa Monica, care se află în topul primelor 10 oraşe de plajă din lume, unde vom admira frumoasa plajă scăldată de apele Pacificului, digul pe care se află parcul de distracții Pacific Park și zona pietonală Third Street Promenade. Traseul zilei va continua spre centrul zonei de coastă a Californiei, zonă agricolă producătoare de struguri, căpșune, legume și verdețuri. Ne vom opri pentru cazare în orășelul Santa Maria, cunoscut pentru producția de vinuri și pentru grătarul în stil Santa Maria, patentat în 1978 de Camera de Comerț din Valea Santa Maria. Cazare în Santa Maria la Hotel Best Western Plus Big America (sau similar).


Ziua 13. Santa Maria – San Simeon – Carmel – Pacific Grove – 17 Mile Drive – Newark
  • Masa:  Mic dejun
  • Cazare:  Hotel Courtyard Newark Silicon Valley (sau similar)
  • Transport:  Autocar
  • Obiective:  Castelul Hearst Carmel Highlands & the Mission Farul Point Pinos 17 Mile Drive The Lone Cypress
  • Descriere:  Mic dejun. Vom continua explorarea statului California cu o vizită la Castelul Hearst din San Simeon, reședința magnatului presei William Randolph Hearst, construit între anii 1919 - 1947, renumit pentru opulența sa. Castelul a fost proiectat în stilul Renașterii Mediteraneene, fiind inspirat de Biserica Santa Maria la Mayor din Ronda, Spania și are 115 camere, dintre care 38 de dormitoare, peste 40 de băi, un teatru, un salon de înfrumusețare, o piscină interioară și una exterioară. Următoarea oprire o vom face în Carmel, un pitoresc orășel de pe coasta californiană, care a scos în afara legii reclamele luminoase, semafoarele, ceasurile din parcare, orice poartă amprenta trivială a vieții de oraș, incluzând și plantele decorative artificiale. În orășelul cu o arhitectură unică, ne vom plimba pe străzile cu galerii de artă, cafenele și magazine cu suveniruri, după care vom vedea Carmel Highlands & the Mission, leagănul artei californiene, locul unde foarte mulţi artişti îşi petrec vacanţa, un loc perfect pentru iubitorii de artă, cu foarte multe galerii şi expoziţii. Ne vom îndrepta apoi către Pacific Grove, un oraș pitoresc, renumit pentru farul Point Pinos și pentru plajele sale frumoase, cunoscut pentru „plantația” de fluturi monarh, numeroasele sale case istorice, dintre care unele datează din sec. al XIX-lea, și o întindere lungă de coastă stâncoasă frumoasă. Itinerariul zilei va continua cu una dintre cele mai uimitoare rute din Statele Unite ale Americii, 17 Mile Drive, un drum panoramic de 17 mile (aprox. 27 km) care se întinde de-a lungul coastei Oceanului Pacific, oferind nişte panorame unice ale golfurilor sălbatice. Printre cele mai spectaculoase atracţii se numără The Lone Cypress, chiparosul singuratic, cel mai fotografiat copac din lume, crescut pe o stâncă care se înalţă direct din ocean. După ce am explorat aceste zone mirifice de coastă a Pacificului, ne vom îndrepta spre Newark unde ne vom caza la Hotel Courtyard Newark Silicon Valley (sau similar).


Ziua 14. Newark – Stanford – San Francisco
  • Masa:  Mic dejun
  • Cazare:  Hotel Spero (sau similar)
  • Transport:  Autocar
  • Obiective:  Winchester Mystery House Universitatea Stanford Biserica Memorială Turnul Hoover Grădina de Sculpturi Rodin Tur panoramic San Francisco: Union Square Statuia amiralului George Dewey Chinatown Catedrala Grace Piata Alamo Parcul Golden Gate Golden Gate Strada Lombard Fisherman's Wharf
  • Descriere:  Mic dejun. În această dimineață vom vedea Winchester Mystery House, surprinzătoarea reședință a doamnei Sarah Lockwood Pardee Winchester, nora fondatorului companiei producătoare de carabine Winchester. Aceasta era convinsă că pentru a fi protejată de spiritele celor uciși cu acest tip de carabine construcția casei trebuie să continue fără întrerupere, astfel încât între anii 1886 și 1922, aceasta s-a transformat dintr-o fermă cu opt camere într-o reședință cu 160 de camere, 2000 de uși, 10.000 de ferestre și diverse ciudățenii: uși și scări care nu duc nicăieri, ferestre spre alte camere sau în podea, scări cu trepte inegale. Următoarea oprire o vom face în campusul renumitei universități private Stanford, fondată în anul 1885 de către Leland și Jane Stanford, în memoria singurului lor fiu, decedat la vârsta de 15 ani, unde vom vedea Biserica Memorială, Turnul Hoover și Grădina de Sculpturi Rodin. De aici ne vom îndrepta spre San Francisco, capitala financiară a Coastei de Vest, unde fiecare vizitator rămâne cu o amintire diferită din San Francisco, precum străzile în pantă, adevărate provocări pentru şoferi, misterioasa ceață care acoperă uneori Podul Golden Gate, călătoria cu tramvaiul cu cablu sau imaginea impunătoarelor case victoriene. Vom face un tur panoramic de oraş cu ghid local care va include cartierul financiar Union Square, care marchează centrul oraşului cu statuia amiralului George Dewey, Chinatown a cărui parte de oraș a fost fondată în anii 1840 de către rezidenții de origine chineză din San Francisco care lucrau fie la calea ferată transcontinentală, fie la minele din zonă în timpul celebrei perioade Gold Rush, în prezent cel mai mare Chinatown din afara Asiei, dar şi cel mai vechi de acest gen din America de Nord, Catedrala Grace și Piaţa Alamo, cu încântătoarele case victoriene „Painted Ladies”, Parcul Golden Gate, în care se află Academia de Științe, Grădina Japoneză, padocul bizonilor, moara olandeză și Muzeul de Young, cu turnul său de observație, care oferă o uimitoare panoramă a orașului, celebrul pod Golden Gate cu o lungime impresionantă și un decor art-nouveau ce pune în evidență cei doi stâlpi uriași, construcție care a fost multă vreme cel mai mare pod suspendat din lume, inaugurat în anul 1937, care leagă Peninsula San Francisco de Peninsula Marin, strada Lombard, considerată cea mai întortocheată stradă din lume, din cauza celor 8 curbe în ac de păr pe care le face pe panta cu înclinare de 27 de grade, Fisherman's Wharf - Debarcaderul Pescarilor, de unde vom avea o vedere panoramică a celebrei închisori Alcatraz, în care au fost închiși unii dintre cei mai cunoscuţi infractori ai Americii. Cazare în San Francisco la Hotel Spero (sau similar).


Ziua 15. San Francisco
  • Masa:  Mic dejun
  • Cazare:  Hotel Hotel Spero (sau similar)
  • Optionale:  Excursie la nord de San Francisco
  • Descriere:  Mic dejun. Timp liber la dispoziție pentru vizite individuale și cumpărături sau participare la o excursie opțională pe parcursul căreia veți vizita mai multe obiective interesante situate la nord de San Francisco. Printre acestea se numără campusul renumitei Universități Berkeley și Valea Napa, unde veți participa la o degustare de vinuri într-una dintre cele peste 400 de podgorii, renumite în special pentru vinul Cabernet Sauvignon. De asemenea, veți vizita Parcul Istoric Statal Jack London, unde se află casa în care a locuit renumitul scriitor împreună cu familia sa, ruinele casei care a ars cu câteva luni înainte ca familia să se mute în ea, clădirile fermei și mormintele scriitorului și soției sale. Excursia va continua cu o scurtă vizită în orășelul Sonoma, în care în anul 1846 a fost proclamată, pentru 25 de zile, Republica California, în centrul căruia veți vedea Primăria, Misiunea San Francisco Solano, Casa Generalului Vallejo. Revenind în San Francisco veți traversa spectaculosul pod Golden Gate. Cazare în San Francisco la Hotel Hotel Spero (sau similar).


Ziua 16. San Francisco – Munchen
  • Masa:  Mic dejun
  • Transport:  Autocar Avion
  • Optionale:  Traversare cu ferry-boat-ul către Insula Alcatraz
  • Descriere:  Mic dejun. În prima parte a zilei vom avea timp liber pentru vizite individuale sau opțional veți putea traversa cu ferry-boat-ul către Insula Alcatraz unde se află fosta închisoare federală în care au fost închiși Al Capone „Scarface”, George Kelley „Machine Gun” și Robert Stroud „The Birdman”. Transfer la aeroport pentru plecarea spre Paris cu compania Air France, zbor AF 081 (20:10 / 15:45).


Ziua 17. Paris – București
  • Transport:  Avion
  • Descriere:  Sosire la Paris la ora 15:45, de unde vom pleca spre București cu zborul AF 1088 (20:10 / 00:05).

vezi mai multe

  • transport intercontinental cu avionul pe rutele: Bucureşti – Paris – New York și San Francisco – Paris – București cu compania Air France
  • transport continental cu avionul pe ruta: Wahington D.C. – Las Vegas cu compania United Airlines
  • taxele de aeroport, combustibil, securitate şi serviciu pentru zborurile intercontinentale și continentale (pot suferi modificări)
  • transport intern pe toată durata circuitului cu vehicul dotat cu aer condiţionat, adaptat la nr. de turişti
  • cazare 15 nopţi cu mic dejun: • 2 nopți în New York la Hotel Doubletree by Hilton New York City Downtown (sau similar) • 2 nopți în Boston la Hotel Hampton Inn and Suites Boston Crosstown Center (sau similar) • 1 noapte în Niagara la Hotel Holiday Inn Niagara Falls (sau similar) • 1 noapte în Lancaster la Hotel Holiday Inn Lancaster (sau similar) • 2 nopți în Washington D.C. la Hotel Churchill Hotel Near Embassy Row (sau similar) • 2 nopți în Las Vegas la Golden Nugget Las Vegas Carson Tower (sau similar) • 1 noapte în zona Los Angeles la Hotel Sheraton Grand Los Angeles (sau similar) • 1 noapte în Santa Maria la Hotel Best Western Plus Big America (sau similar) • 1 noapte în Newark la Hotel Courtyard Newark Silicon Valley (sau similar) • 2 nopți în San Francisco la Hotel Spero (sau similar)
  • transferurile, tururile şi excursiile menţionate în program
  • tururi panoramice de oraș cu ghid local în New York, Boston, Philadelphia, Washington D.C., Los Angeles și San Francisco
  • vizite în Plymouth, Lancaster, Baltimore, Las Vegas și Carmel
  • vizita la conacul familiei Vanderbild „The Breakers” și la Biserica St. Mary
  • vizită la Cascada Niagara
  • vizitarea sălii în care s-a semnat Declaraţia de Independenţă a Statelor Unite
  • vizitarea Castelului Hearst din San Simeon
  • parcurgerea rutei 17 Mile Drive, drumul panoramic care se întinde de-a lungul coastei Oceanului Pacific
  • vizită la Winchester Mystery House
  • vizită în campusul celebrei universități Stanford
  • conducător român de grup
  • asigurare în caz de insolvabilitate / faliment al agenţiei de turism NOTĂ: Taxele de aeroport incluse în tarif sunt cele valabile la data lansării programului. În situația majorării de către compania aeriană a acestor taxe până la data emiterii biletelor de avion (biletele se emit cu 7-14 zile înainte de plecare), agenția își rezervă dreptul de a modifica tariful excursiei conform cu noile valori ale acestor taxe.

vezi mai multe

  • taxele de oraș care se plătesc individual la recepția hotelurilor
  • taxe de ieşire de pe aeroporturi, numai dacă se aplică
  • taxa de bagaj cală la zborul United Airlines: aprox. 40 usd/bagaj
  • taxa de viză pentru SUA: 185 usd/pers. (tariful poate fi modificat de către Consulat)
  • taxa de procesare viză: 25 euro/pers. (se achită în agenție)
  • taxe de intrare la obiectivele menţionate în program ca fiind opţionale
  • alte servicii suplimentare decât cele menţionate, cheltuieli personale, băuturi etc.
  • locuri preferențiale în avion
  • excursiile opţionale care se pot realiza cu un număr minim de participanţi, precizat de partenerii externi, tarifele acestora fiind informative; în funcţie de timpul disponibil, la faţa locului, se mai pot organiza şi alte excursii opţionale propuse de partenerul local: • spectacol pe Broadway • plimbare cu vaporașul „Maid of the Mist” la Cascada Niagara (transferuri, taxă intrare și însoțitor român): aprox. 40 usd/pers • excursie la Grand Canyon (transferuri, taxă intrare în rezervație, acces Skywalk și însoțitor român): aprox. 165 usd/pers. • excursie Nord San Francisco: aprox. 75 usd/pers. IMPORTANT! Recomandăm încheierea unei Asigurări MEDICALE și STORNO de călătorie. Astfel se poate acoperi riscul de pierderi financiare cauzate de anulare, contracarând efectul penalizărilor aplicate. Acest mijloc de protecție financiară acoperă cele mai frecvente evenimente ce cauzează anularea călătoriei, INCLUSIV riscurile din categoria evenimentelor asigurate Covid-19. Asigurările MEDICALE și STORNO de călătorie se pot încheia la orice companie de asigurări care asigură acest serviciu; suma platită pentru asigurare nu este returnabilă. Dacă aveți nevoie de asistență pentru a vă alege asigurarea de călătorie potrivită, echipa noastră de consultanți vă stă la dispoziție.

vezi mai multe

Conditii:
  • înscrierile încep din momentul lansării programului, cu plata unui avans min. de 30% din tarif şi se încheie la epuizarea locurilor
  • diferența de până la 50% din valoarea totală a pachetului de servicii se achită cu 60 de zile înainte de data plecării
  • diferența de până la 100% din valoarea totală a pachetului de servicii se achită cu 30 de zile înainte de data plecării
  • turistul va încheia cu agenţia « Contractul de prestări servicii turistice », la care prezentul program este parte
  • în momentul semnării « Contractului de prestări servicii turistice », turistul îşi asumă plata diferenţei stipulată în program în cazul neîntrunirii grupului minim de turişti NOTĂ: Având în vedere epidemia SARS-COV 2 este posibil ca unele reglementări de călătorie să se modifice până la data plecării sau după începerea călătoriei, independent de voința agenției Agentia noastra (cum ar fi: controlul stării de sănătate, obligativitatea de autoizolare după întoarcerea în România, măsuri suplimentare de igienă și formalități vamale). Agenția Agentiei noastre nu poate fi făcută răspunzătoare, aplicându-se termenii și condițiile contractuale standard.


Acte: ŞI CONDIŢII NECESARE APLICĂRII PENTRU VIZĂ: SUA: pașaport valabil minim 6 luni de la data întoarcerii din călătorie / extras de cont personal cu minim 2000 usd / 1 fotografie color 5/5 cm, pe fond alb / adeverinţă de la locul de muncă cu precizarea funcţiei şi a salariului sau talon de pensie, după caz / copii ale actelor de proprietate (casă, maşină, teren etc.) / în cazul patronilor de firmă, copie după actele societăţii şi ultimul bilanţ contabil / copie carte de identitate / pentru copii, copie certificat de naştere / pentru persoanele căsătorite, copie a certificatului de căsătorie / prezenţa personală la Consulatul SUA, în vederea susţinerii unui interviu (la data şi ora comunicate de agenţie) Agenţia îşi rezervă dreptul de a face o selecţie preliminară a persoanelor care se înscriu în acest program în funcţie de actele prezentate. Termen limită pentru transmiterea documentelor: 7 săptămâni înaintea plecării NOTĂ: ÎN CAZUL NEOBŢINERII VIZEI se aplică penalizările stipulate în „condiţiile de retragere” aferente zilei în care se susţine interviul. De asemenea, taxele de viză şi programare (achitate direct de turist la bancă) nu se rambursează. CONDIŢIE SPECIALĂ ÎN CAZUL RETRAGERII DUPĂ OBŢINEREA VIZEI: penalizare integrală.

Observatii:
  • conducătorul de grup poate modifica programul acţiunii în anumite condiţii obiective, inclusiv ordinea în care se vizitează obiectivele turistice
  • agenţia nu se obligă să găsească partaj persoanelor care călătoresc singure
  • agenţia nu răspunde în cazul refuzului autorităţilor de la punctele de frontieră de a primi turistul pe teritoriul propriu sau de a-i permite să părăsească teritoriul propriu
  • prezentarea la aeroport se va face cu două ore înaintea zborului; agenţia nu răspunde în cazul refuzului îmbarcării turiştilor ca urmare a întârzierii acestora
  • conducătorul de grup se va asigura că programul se desfăşoară conform itinerarului prezentat, va oferi asistență în situaţii de urgenţă, va traduce prezentarea ghizilor locali, va oferi informaţii referitoare la excursiile opţionale şi la itinerar cu observaţia că nu are calificarea şi atestarea legală de ghid turistic
  • cazarea turiştilor, precum şi eliberarea camerelor se face în conformitate cu regulile hoteliere specifice fiecărei ţări
  • clasificarea pe stele a unităţilor de cazare este cea atribuită oficial de ministerul de resort din ţările vizitate şi ca atare respectă standardele locale
  • distribuţia camerelor la hoteluri se face de către recepţiile acestora; problemele legate de amplasarea sau aspectul camerei se rezolvă de către turist direct la recepţie şi la cererea sa, va fi asistat de conducătorul de grup
  • dacă hotelul este schimbat din motive care nu ţin de agenţie, va fi înlocuit cu un altul de aceeaşi categorie, aşa cum este precizat în program
  • agenţia îşi rezervă dreptul de a modifica valoarea taxelor de aeroport, în cazul în care valoarea acestora este schimbată de compania aeriană
  • agenţia poate aloca un număr de locuri cu reducere în cazul anunţurilor promoţiilor tip early booking sau a ofertelor speciale, pentru o perioadă limitată de valabilitate; dacă acestea se epuizează înainte de expirarea perioadei anunţate, agenţia va opri promoţia fără un anunţ prealabil
  • acest program poate include porțiuni din itinerariu cu un ușor grad de dificultate și prin urmare vă recomandăm să evaluați și adaptați această informație, în funcție de propriile condiții de sănătate; dacă aveți întrebări sau nelămuriri, rugăm să ne contactați pentru mai multe detalii
  • în situația în care turistul are cerințe speciale, spre exemplu, dar fără a se limita la: camere alăturate sau cu o anumită localizare, meniu special, acestea vor fi solicitate către partenerii noștri, dar nu vor fi considerate confirmate decât în măsura posibilităților de la fața locului
  • în cazul în care turistul manifestă un comportament necorespunzător în timpul circuitului, ne rezervăm dreptul de a refuza înscrierea acestuia la următoarele circuite organizate de agenția noastră; de asemenea, turistul va fi exclus din programul de fidelitate (DAL EXCLUSIVE CLUB); comportamentul necorespunzător include, dar fără a se limita la: încălcarea regulilor stabilite, comportament agresiv sau lipsit de respect față de ceilalți turiști, personalul agenției sau partenerii noștri
  • în derularea excursiei pot apărea situaţii de forţă majoră precum întârzieri în traficul aerian, blocarea aeroporturilor din raţiuni de securitate, schimbări de aeroporturi din raţiuni politice, greve, condiţii meteo nefavorabile etc.; în aceste cazuri agenţia se obligă să depună eforturi pentru depăşirea situaţiilor ivite; totodată, agenţia nu poate fi făcută răspunzătoare pentru suportarea unor cheltuieli suplimentare aferente
  • aşezarea turiştilor în autocar se va face începând cu bancheta a doua, în ordinea înscrierilor, iar cei care au achitat supliment de single pentru cazare NU beneficiază de 2 locuri în autocar
  • agenţia nu-şi asumă responsabilitatea în cazul în care anumite obiective nu pot fi realizate din motive independente de aceasta
  • conform legilor internaţionale, doar ghizii locali au dreptul să ofere explicaţii în interiorul muzeelor, monumentelor etc.; altfel, conducătorii de grup vor oferi explicaţii turiştilor doar în afara obiectivelor turistice; ghizii locali pot fi angajaţi contra cost doar cu acordul turiştilor interesaţi de ghidajul acestora
  • excursiile opţionale se efectuează la faţa locului cu agenţiile locale; sumele aferente acestor excursii nu se încasează în numele şi pentru agenţia Agentiei noastre; tarifele excursiilor opţionale pot fi mai mari decât cele ale excursiilor care pot fi achiziţionate de la recepţia hotelurilor, sau din altă parte, aceasta datorându-se faptului că persoanele participante vor avea la dispoziţie un mijloc de transport care îi va duce şi îi va aduce la hotelul respectiv, ghidul excursiei şi după caz, un ghid local; în tariful excursiilor opţionale nu sunt incluse intrările la obiectivele turistice vizitate
  • agenţia nu poate fi făcută răspunzătoare de pierderea bagajelor sau a obiectelor personale, indiferent de cauză
  • în cazul în care turistul întârzie sau renunţă la programul stabilit, nu poate avea nici o pretenţie privind rambursarea eventualelor despăgubiri
  • agenţia nu va suporta costurile suplimentare datorate unor cauze naturale cum ar fi alunecări de teren, căderi masive de zăpadă şi evenimente politice neprevăzute, greve etc.
  • selectarea preferențială a locurilor în avion, în cadrul rezervărilor de grup, este de cele mai multe ori supusă unor reguli stricte și diferă de la o companie aeriană la alta (se percep costuri suplimentare sau nu este acceptată și/sau se poate face numai cu un anumit timp în avans etc.). Ulterior achitării unei sume pentru un loc preferențial în avion, compania aeriană poate modifica fără preaviz tipul de avion și ca atare se modifică configurația locurilor în avion, respectiv a locului prerezervat/achitat de către turist; pentru aceste situații nu suntem răspunzători și ne oferim doar sprijinul să intermediem un dialog cu compania aeriană ce nu garantează și soluționarea situației
  • copiii minori pot călători doar: a) însoţiţi de ambii părinţi; b) însoţiţi de unul dintre părinţi care să deţină acordul notarial al părintelui care nu călătoreşte (sau încredinţare prin hotărâre judecătorească definitivă, certificat de deces); c) însoţiţi de un adult cu certificat de cazier judiciar în original şi acordul notarial al ambilor părinţi; d) însoțitorii minorului sunt obligați să aibă certificatul de naștere în original al copilului minor, adițional pașaportului și/sau cărții de identitate
  • copiii care nu posedă carte de identitate au nevoie de paşaport individual
  • vă rugăm să vă asiguraţi că documentele de călătorie, CARTEA DE IDENTITATE sau PAŞAPORTUL, nu prezintă urme de deterioare a elementelor de siguranţă şi sunt valabile minim 6 luni de la data terminării călătoriei
  • pentru posesorii de paşapoarte temporare cu valabilitate de 1 an, este necesară obţinerea vizelor de la ambasada din Bucureşti; în cazul neobţinerii vizei se reţin penalizări pentru biletul de avion, asigurarea medicală şi cheltuielile agenţiei
  • c/v excursiei poate fi achitată şi în lei (sau în euro/usd față de moneda/monezile în care este lansat programul turistic) la cursul BNR + 2%, din ziua ultimei plăți
  • prezentul document constituie anexă la « Contractul de prestări servicii turistice »

vezi mai multe

Informatiile si fotografiile din pagina cu descrierea unitatii de cazare au caracter strict informativ si sunt preluate de la partenerii nostrii sau de pe site-urile de prezentare ale acestora. Pozele de pe site sunt generice si nu pot fi considerate contractuale, ele reprezinta efortul nostru permanent de a oferi informatii despre aceste locatii. Incercam zilnic sa actualizam aceste informatii, dar nu garantam ca sunt complete, actualizate sau nu contin erori. Va recomandam sa consultati site-urile oficiale ale unitatilor de cazare sau sa cereti informatii actualizate agentiei noastre.

Tarifele si disponibilitatea ofertelor sunt valabile la acest moment!

Solicita oferta